Marketingová a komunikační strategie pro prémiovou ruskou vodku slavného vynálezce Michaila Kalašnikova.
Od našeho klienta CeMaTa Czech Trade s.r.o. - tedy vlivné společnosti zabývající se exportem a importem prémiových produktů v EU a Rusku jsme dostali za úkol přípravu kompletního marketingového a komunikačního mixu pro tuzemský i zahraniční trh pro exkluzivní značku ruské vodky nesoucí jméno po slavném vynálezci – Kalashnikov vodka.
V tomto projektu jsme vypracovali:
- Corporate identity včetně nastavení pravidel určujících vnější vystupování firmy ke svému okolí a zákazníkům, tak vnitrofiremní systém komunikace, řízení, odměňování… Nastavení jednotného vizuálního stylu…
- Marketingový mix včetně definice marketingových cílů, cílových skupin, SWOT analýzy, průzkumu trhu a následné nastavení strategie a její realizace.
- Komunikační mix – analýza, nastavení a realizace.
- Grafický design – kompletní kreativa a příprava všech vizuálů
- Reklama – inzerce v tisku (B2B a B2C), bannerové a PR kampaně na internetu, výroba a aplikace videí.
- Public relations – články a rozhovory v médiích, příprava promotion pro uvedení značky na trh, tisková konference, kompletní příprava, zpracování a realizace promo akcí.
- Produkce, POS materiál – kompletní příprava návrhů a výroby POS materiálů a technické zajištění promo akcí.