Marketingová a komunikační strategie pro kubánský klenot přímo od rodinných příslušníků Fidela Castra.
Od našeho klienta CeMaTa Czech Trade s.r.o. - tedy vlivné společnosti zabývající se exportem a importem prémiových produktů v EU a Rusku jsme dostali za cíl vybudování prémiového brandu Ron Caney. Ten dostala tato společnost exkluzivně do svého portfólia jako velký kubánský poklad přímo od rodinných příslušníků Fidela Castra.
Společnosti jsme vypracovali kompletní marketingový a komunikační mix pro tuzemský i zahraniční trh a následně jej po schválení začali aplikovat do praxe. Produkt se v brzké době zařadil mezi velmi oblíbené a vyhledávané produkty všech rumových fajnšmekrů v České republice.
- Corporate identity včetně nastavení pravidel určujících vnější vystupování firmy ke svému okolí a zákazníkům, tak vnitrofiremní systém komunikace, řízení, odměňování… Nastavení jednotného vizuálního stylu…
- Marketingový mix včetně definice marketingových cílů, cílových skupin, SWOT analýzy, průzkumu trhu a následné nastavení strategie a její realizace.
- Komunikační mix – analýza, nastavení a realizace.
- Grafický design – kompletní kreativa a příprava všech vizuálů
- Reklama – inzerce v tisku (B2B a B2C), bannerové a PR kampaně na internetu, výroba a aplikace videí.
- Public relations – články a rozhovory v médiích, příprava promotion pro uvedení značky na trh, tisková konference, kompletní příprava, zpracování a realizace promo akcí.
- Produkce, POS materiál – kompletní příprava návrhů a výroby POS materiálů a technické zajištění promo akcí.